Huis van Alijn wint culturele affichewedstrijd

thepowerofprint.jpg Prospekta, het Antwerpse centrum voor kunstcommunicatie, organiseerde na negen jaar opnieuw een culturele affichewedstrijd “omdat grafisch ontwerp een belangrijke troef blijft binnen de communicatiemix”. Er werden meer dan 180 ontwerpen ingestuurd en daaruit selecteerde de vijfkoppige jury tien finalisten. Het affichebeeld “Hoep Hoep Hoela Show” van het Huis van Alijn viel het best in de smaak en won de wedstrijd. Het publiek koos voor de seizoensaffiche van het Kaaitheater. De genomineerde affiches zullen op verschillende plaats in Vlaanderen worden tentoongesteld.

Hopelijk komt er volgend seizoen een tiende editie van de affichewedstrijd. We doen meteen het voorstel om ook andere communicatie-uitingen te betrekken bij de wedstrijd. Het lijkt me best leuk om bijvoorbeeld ook de beste website, het beste leaflet en de beste brochure te belonen.

Bekijk hier de tien finalisten.

Advertenties
Geplaatst in affichage, Nieuws

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s

Oeps: Twitter reageert niet. Wacht svp een paar minuten en ververs deze pagina.

%d bloggers liken dit: