Bluetooth in de concertzaal

sterrendansenophetijs.jpg In Nederland hebben Bluethoothreclame.nl en JCDecaux in opdracht van het televisiestation SBS6 een campagne ontwikkelt om “Sterren Dansen op het Ijs” op een eerder ongewone manier te promoten. Op vijf plaatsen in Amsterdam ontvangen de voorbijgangers van een JCDecaux-abribus een reclameboodschap op hun gsm. De voorwaarde is dat ze hun bluetooth hebben ingeschakeld. De toepassingen van het concept zijn bijna oneindig. Zo kan je bijvoorbeeld tijdens een concert dankzij bluetooth een clip of boodschap van de band op het podium naar de concertbezoeker verzenden. Ook heel praktische informatie over onder meer gewijzigde vertrekuren van trein en tram kunnen doorgestuurd worden. Wie bedenkt nog een paar andere toepassingen?

Advertisements
Geplaatst in algemeen, marketing
One comment on “Bluetooth in de concertzaal
  1. Volgens mij is dit een vorm van bluecasting. Ik zie het nog weinig toegepast worden, maar dat kan aan mij liggen. Wel grappig, en zou heel goed ingezet kunnen worden bij evenementen. Bedankt voor de tip.

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s

%d bloggers liken dit: