Modjoo kiest voor een evenement

modjooflairactie.jpg
Hairstudio Modjoo zit in de finale van de wedstrijd “Flair Hairdresser of the Year” en wil op een originele manier zijn finaleplaats verzilveren. Het kapsalon organiseert binnenkort een knipmarathon en hoopt op die manier voldoende steun van het publiek te krijgen om de titel binnen te halen. Modjoo huurde het evenementenbureau Maximum Impact in om de actie concreet uit te werken. In opdracht van Maximum Impact herschreven we de perstekst die vorige week werd verstuurd om het evenement aan te kondigen. De lokale pers nam het bericht gretig over en ondertussen is de marathon het lokale gespreksonderwerp. Het is leuk om te zien hoe de aanpak van Modjoo en Maximum Impact z’n vruchten afwerkt. Als je “Flair Hairdresser of the Year” intypt, toont Google als eerste zoekresultaat zelfs het artikel in Het Nieuwsblad. :) Het mooiste bewijs dat een evenement de ideale accelerator kan zijn. Niet?

Advertenties
Geplaatst in Believe the Hype, bureaus, events

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s

%d bloggers liken dit: