Reclamebestedingen in 2006

Het Centrum voor Informatie over de Media (CIM) becijferde de uitgaven voor reclame in 2006. Het centrum maakt bekend dat meer dan 2,8 miljard euro werd geïnvesteerd. De grootste hap daarvan gaat nog steeds naar televisie.

Televisie – 34,4%
Dagbladen – 24,5%
Radio – 11,4%
Tijdschriften – 10%
Affiches – 7,9%
Huis aan huis bladen – 6,1%
Regionale en themazenders – 3%
Internet – 1,6%
Bioscoop – 1%

Meer informatie:
Indymedia.be
Metrotime
De Morgen
Cash.be

Advertentie
Geplaatst in advertising

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit /  Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit /  Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit /  Bijwerken )

Verbinden met %s

%d bloggers liken dit: