Wim Van Rompuy, Mister Schrijfmachine

Wim Van Rompuy van Schrijf.be is naar mijn bescheiden mening één van de beste Nederlandstalige copywriters. Je moet er zijn vele schrijftips maar een keer op nalezen. Wat ik niet wist, is dat Wim Van Rompuy een gepassioneerd verzamelaar is van schrijfmachines. Vandaag maakt hij naar aanleiding van Secretaressdag zijn 18 favoriete schrijfmachines bekend. :) Leuke lectuur.

PS. Onthou van dit item vooral de tips op Schrijf.be te checken.

www.schrijfmachine.be

Geplaatst in copywriting
4 comments on “Wim Van Rompuy, Mister Schrijfmachine
  1. Wim Van Rompuy schreef:

    Nou moe!
    “Piedaaank veur die ploeme,” zou de witte man in Rome antwoorden.
    En ik dus nu ook. :-)

  2. Wim de Leeuw schreef:

    Ik heb onlangs een “Remtor” schrijfmachine gekregen met glastoetsen, ik denk dat het een submerk is van Remington-rand, zelf verzamel ik poortable glastoetsers, die ik restaureer en ook gebruik, ze staan in een gele vitrine waar het zwart goed tegen afsteekt,er is weinig info over Remtor, een mooi ding en solide als een tank!

  3. De Boeck schreef:

    Ik ben verzamelaar van schijfmachines kan u contact nemen
    ik heb zo 200 stuks van af 1881,chinees, braille, speelgoed, enz.

Geef een reactie

