Germaine, Bart en Boomstick

boomstick.jpg Bart Brusseleers (je kent de man zeker nog als voormalig jurylid van Idool, gewezen platenbaas van BMG of ex-directeur van 4FM) lanceert samen met het reclamebureau Germaine het entertainment label Boomstick.

“Het nieuwe bedrijf heeft als missie artiesten en merken samen te brengen in projecten waar beiden beter van worden. Die projecten worden vaak omschreven als ‘branded entertainment’. In tegenstelling tot passieve sponsoring versterkt de actieve inbreng van de artiest hier de positieve merkbeleving. Dat leidt tot een veel grotere acceptatie van de merkboodschap door het publiek. Op voorwaarde dat de artiest zijn integriteit behoudt. En dat is voor adverteerders vaak een moeilijke evenwichtsoefening.”

Germaine pakt het met Boomstick meteen stevig aan! Het bureau is sinds januari van onder de vleugels van de BBDO Group. Vorige week onthulde Germaine zijn nieuwe huisstijl. “Getting People To Do Things” wordt de nieuwe strijdkreet van het bureau.

Je kan hier de volledige perstekst naar aanleiding van de samenwerking lezen.

Advertenties
Geplaatst in marketing

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s

%d bloggers liken dit: