Kluwer weet alles van efficiënt communiceren

mailingkluwer.jpg

Kluwer is mijn held wat direct mailing betreft. :) Vandaag zat een enveloppe in de bus die absoluut m’n aandacht trok, maar waarvan ik de afzender niet meteen kon thuisbrengen. Kluwer scoort! In de enveloppe zat een brief, een brochure, een antwoordkaart en een lift letter (in de vorm van een niet-tevreden-geld-terug-garantie). Allemaal heel mooi vormgegeven en volledig volgens de regels van de kunst.

De rode draad doorheen de mailing is efficiënt communiceren. Kluwer scoort opnieuw want wie wil niet efficiënt communiceren! Marketing manager Véronique Alias van Kluwer biedt “drie gebruiksvriendelijke tools aan, die uw professionele leven gemakkelijker kunnen maken”. Die tools zijn de Journalistendatabank, het Mediazakboekje en Ad Rem, het tijdschrift voor zakelijke communicatie.

Misschien moet ik een abonnement op Ad Rem maar een keer overwegen.

Meer informatie over het aanbod van Kluwer.

Advertisements
Geplaatst in communicatie, marketing

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s

%d bloggers liken dit: