Directe communicatie werkt altijd (of toch bijna)

Het is blijkbaar niet evident om geschikte medewerkers te vinden. Op 4 september zat in m’n mailbox een bericht van Stargroup in Houthalen (Limburg).

Beste relatie,

Groeiende bedrijven hebben meestal allemaal hetzelfde probleem….
dynamische medewerkers vinden voor de openstaande vacatures !

In de pdf bijlage vind je alvast 5 openstaande jobs die wij zo snel mogelijk ingevuld willen zien. Meer info op www.stargroup.be/jobs

Misschien ken jij iemand uit jouw persoonlijke omgeving die op zoek is naar een nieuwe uitdaging ?

In dat geval zou ik jou vriendelijk willen vragen… ffw even deze mail.
Alvast bedankt voor de moeite !

Ik ben absoluut voorstander van deze vorm van directe communicatie. Deze aanpak is veel goedkoper, sneller en gerichter dan bijvoorbeeld adverteren op vacaturewebsites en in jobmagazines. Heeft het in mijn geval effect gehad? Nee, ik ga niet solliciteren want ik heb de droomjob. :) Heb ik het bericht dan geforward? Ook niet. Maar dat maak ik misschien vandaag goed door de link te posten.

Geplaatst in communicatie, jobs

Geef een reactie

