Beter muziek? Betere communicatie? Of beiden?

“Gouden concertjaar voor Belgische muziekgroepen” meldt De Morgen vandaag. “Vlamingen gaan meer dan ooit naar concerten van Belgen, maar worden daarbij steeds kieskeuriger”, schrijft journalist Gunter Van Assche. De hogere opkomst is zéker het gevolg van ‘het product’ dat blijkbaar meer muziekliefhebbers aanspreekt, maar is – denk ik – ook te danken aan een betere marketing en communicatie. Niet? Als ik in de media en ‘op straat’ zie welke inspanningen worden gedaan, dan ben ik er zeker van dat communicatie een belangrijke rol speelt in de toegenomen belangstelling.

Advertenties
Geplaatst in communicatie, Nieuws

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s

%d bloggers liken dit: