Affichage een ‘snel’ medium

apassionata442.jpg

Dat affichage een ‘snel’ medium kan zijn, bewijst Think Outdoor Media. Op 23 november (in de namiddag) kregen zij alle elementen voor de lay out aangereikt en eergisteren (woensdag 5 december) waren de eerste 20m²-affiches al in het straatbeeld te zien. In minder dan 8 werkdagen werd deze campagne voor Apassionata in de Lotto Arena gerealiseerd. Straf werk!

Advertenties
Tagged with: , , ,
Geplaatst in affichage

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s

%d bloggers liken dit: