Mond tot mond reclame maakt het verschil

Social media, word of mouth … Het is allemaal bijzonder modern en hip, maar eigenlijk bestaat mond tot mond reclame al superlang en is wat mij betreft cruciaal in elk communicatie- en mediaplan. Niet overtuigd? Bekijk snel even deze slideshow …

In zijn boek “The Ultimate Question – Driving Good Profits And True Growth” stelt Fred Reichheld dat goede mond tot mond reclame het verschil maakt tussen ‘winst’ en ‘verlies’. De enige vraag die je je klanten volgens Fred Reichheld moet stellen is : zou u onze dienst of ons product aanbevelen aan vrienden. Meer informatie volgt later (als ik het boek volledig gelezen heb).

Advertisements
Geplaatst in algemeen, communicatie

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s

%d bloggers liken dit: