Zaalverhuurder wordt cultuurmerk

Ahoy Rotterdam eindigt op de twintigste plaats in een onderzoek naar Nederlandse culturele merken. Het begrip ‘cultuurmerk’ wordt hier –vind ikzelf – ruim geïnterpreteerd. Hoe kan het faciliteren van cultuur zelf ook cultuur worden?

“Ons vermoeden dat Ahoy een cultureel merk is, werd recent nog eens bevestigd door het onderzoek dat Hendrik Beerda Brand Consultancy onder ruim 15.000 respondenten heeft uitgevoerd. Het onderzoek is gebaseerd op merk- en krachtreputatie. Ahoy mag zichzelf tot het cultureel erfgoed rekenen: in de top-100 van Nederlandse culturele merken neemt Ahoy de 20e plaats in.”, Jos van der Vegt, Algemeen directeur Ahoy Rotterdam.

Advertenties
Geplaatst in algemeen

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s

%d bloggers liken dit: