Actie zorgt voor minimum drie contactmomenten

In het gratis maandblad Passe-Uit staat een paginagrote advertentie van de Antwerpse Stadsschouwburg. Je kan een abonnement ter waarde van 1.000 euro winnen (“mits beschikbaarheid van plaatsen”). Om kans te maken, moet je de website bezoeken en je aanmelden voor de e-nieuwsbrief. De wedstrijdvragen worden je dan op 26 september via e-mail toegestuurd. Een actie die goed is voor minimum drie contactmomenten:

– de advertentie
– de website
– wedstrijdvragen op 26 september

Vooral het idee om de wedstrijdvragen pas later via e-mail toe te sturen, is de moeite waard om te onthouden.

Advertisements
Geplaatst in communicatie, interactief, internet, Tips

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s

%d bloggers liken dit: