Eric Van Eerdenburg (Lowlands) over internet en reclame maken

lowlandsdirecteurericvaneerdenburg

Heel boeiend gesprek met Eric Van Eerdenburg, directeur van het Nederlands festival Lowlands. Het wordt echt interessant op 5’36”. Het is opvallend dat hij niet zomaar aan iedereen een ticket wil verkopen om de eigenheid van het festival te bewaren. Het internet geeft hem de mogelijkheid op een zeer directe en persoonlijke manier te communiceren met zijn vaste bezoekers. Hoe krijgt hij dan instroom van nieuwe mensen? Daar zal hij toch de ‘klassieke’ media voor nodig hebben, niet?

Advertenties
Geplaatst in communicatie, festivals, internet

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s

Oeps: Twitter reageert niet. Wacht svp een paar minuten en ververs deze pagina.

%d bloggers liken dit: