Méér dan 2.200 abonnementen de deur uit bij Cultuurcentrum Mechelen tijdens de eerste week

Cultuurcentrum Mechelen noteerde begin vorige maand een spectaculaire verkoop van tickets en abonnementen voor volgend seizoen. Kunstmaan, het nieuwe communicatiebureau van het cultuurcentrum, stuurde daarover deze persmededeling uit.

“Vorig jaar won Kunstmaan de remake van de website voor Cultuurcentrum Mechelen. Vorige week vielen ook de seizoensbrochures, eveneens door Kunstmaan gemaakt, in de bus bij zo’n 6.900 mensen. En dat heeft duidelijk zijn vruchten afgeworpen. Na 1 dag gingen er al vlot 440 abonnementen méér over de toonbank dan het vorige jaar. Een stijging van maar liefst 50%. Bijna 10% van de abonnementen werden online gekocht. Met een minimum van 5 voorstellingen per abonnement kunnen we spreken van een meer dan mooie start (+ 11.000 verkochte voorstellingen). Uiteraard speelt het mooie en zeer gevarieerde aanbod de belangrijkste rol …”

Het loont om af en toe de communicatie onder het vergrootglas te leggen en de zaken anders aan te pakken. Uiteraard is en blijft – zoals Kunstmaan het zelf ook zegt – een aantrekkelijk aanbod ongelofelijk belangrijk.

Advertisements
Geplaatst in communicatie, ticket, Ticketing

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s

Oeps: Twitter reageert niet. Wacht svp een paar minuten en ververs deze pagina.

%d bloggers liken dit: