Geen ticketverkoop, geen concert

NuevoStage werd vorige week met een ‘social ticketing platform’ de opvallende winnaar van Rethink Music Conference. Het concept van oprichters Maxwell Wessel en Chris Allen is sterk gebaseerd op wat Groupon doet. Als er voldoende belangstelling is, kunnen geïnteresseerden inpikken op een bepaald aanbod. NuevoStage geeft de fans van artiesten en bands de mogelijkheid een ticket te kopen van een evenement of concert dat pas doorgaat als er voldoende interesse is. Geen (of onvoldoende) verkoop, geen evenement. Niet alleen fans en artiesten worden er beter van, ook zaalverhuurders. Zij kunnen een extra evenementendag aan hun agenda toevoegen. Wellicht zelfs op een dag die commercieel gezien minder interessant is. Dankzij NuevoStage kunnen artiesten en bands de bal in het kamp van de fans leggen en spelen ze dus nooit meer voor lege zalen.

Bron: http://mashable.com/2011/04/29/nuevostage/

Advertenties
Geplaatst in interactief, internet, Ticketing, Venues

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s

Oeps: Twitter reageert niet. Wacht svp een paar minuten en ververs deze pagina.

%d bloggers liken dit: