“Fish where the fish are”

Nathan Hubbard, de grote chef van Ticketmaster, kondigde deze voormiddag de samenwerking met Groupon aan en wil met kortingsacties en groepsaankopen vooral de ‘casual fan’ bereiken. “For TM clients this is about helping you find the casual fan – fish where the fish are!”, aldus Hubbard via zijn twitteraccount. Hij is zich alvast bewust van de mogelijke risico’s, want welke concertbezoeker gaat nog vooraf tickets tegen een hogere prijs willen bestellen? Hubbard laat weten dat er niet zomaar voor iedereen ‘deals’ zullen komen. “HAS to be done right to not devalue experience. Many sites reckless. This is safe/best option to test and learn”. In ons land deed Nekka Nacht onlangs een eerste aanbod. Voor het overige zijn er dankzij Groupon vooral veel ‘koopjes’ in de horeca. Lees hier het artikel op Eventplanner.be.

Advertisements
Geplaatst in ticket, Ticketing

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s

%d bloggers liken dit: