De trends in ticketing : social, mobiel en data

Eventbrite opende deze maand een kantoor in Londen. De pr-machine van de online ticketverkoper draaide overuren en in één van de vele artikels heeft Kevin Hartz, medeoprichter van Eventbrite, het kort over de trends in de sector.

“There are three main trends emerging in the market,” aldus Hartz. “Social media, mobilisation and the use of data – by which I mean the intelligent use of information to make suggestions to customers based on what they have already bought – like Amazon recommending books. You can shy away from these trends, in which case you will fall behind. Or you can lean right into them which is what we have done.”

Wacht eens even, die trends gelden naast ticketing ook voor een pak andere sectoren. Kevin laat waarschijnlijk niet graag in z’n kaarten kijken. : )

Advertisements
Geplaatst in Ticketing

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s

%d bloggers liken dit: