Facebook voorziet ticketlink op eventpagina’s

facebook-ticket-button

Facebook biedt gebruikers die een evenement aanmaken de mogelijkheid om een ticketlink te publiceren. Het nieuws werd vandaag bekendgemaakt door The Next Web. Of dit betekent dat Facebook plannen heeft om in de toekomst zelf ook tickets te verkopen, is niet duidelijk. Deze extra functie biedt hen alleszins de mogelijkheid om het aantal doorkliks te meten en zo in te schatten of het de moeite loont zich op de ticketmarkt te begeven.

Misschien wil Facebook – zoals Insidefacebook denkt – alleen maar ‘zijn organisatoren’ ten dienste zijn zodat ze meer gaan adverteren op het platform. Organisatoren gaan nu alleszins makkelijker de return kunnen meten.

Advertenties
Tagged with: , , ,
Geplaatst in Nieuws

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s

%d bloggers liken dit: