De toekomst van ticketing is mobiel, mobiel, mobiel!

Amy Howe, COO Ticketmaster North America, heeft een klare kijk op de toekomst van de ticketindustrie. Welke richting gaat het volgens haar uit?

“Mobile, mobile, mobile — and customer personalization. Mobile is now 60% of our traffic and growing. We will continue to invest heavily in our open platform work, driven by API innovation, to make it easier for our clients to find and reach more fans, and to allow fans to buy tickets wherever they are and want with a mobile-first mindset”, aldus Howe op de site van Forbes.

“Another industry trend that is just as important is personalization, whether that’s on the product side or marketing side. We’re leveraging our technology to enhance the entire ticketing process from enhancing discovery to purchase to the venue entry experience to stay ahead of industry trends a decade from now and beyond.”

Lees hier het volledige interview.

Advertisements
Tagged with: , ,
Geplaatst in ticket, Ticketing

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s

%d bloggers liken dit: